d(*_*)b

d(*_*)b
trancing, loving, living...trance for life

marți, 2 februarie 2010

Anya feat Jay Ko - One


In curand voi posta mai multe detalii despre acest duo, un proiect muzical foarte reusit de MediaPro Music, adik este made in RO ;) cheers....be right back!


Part II
I'm back, cu postarea de rigoare despre.....membrii duo-ului Jay Ko si Anya.
Asadar, in urma cercetarilor mele, am reusit sa culeg urmatoarele informatii:
  • Jay Ko, este nume foarte cunoscut in lumea clubbing-ului din RO, el fiind deopotriva DJ, VJ, producator si MC
  • Surpiza vine din partea frumoasei Anya, caci nu este vorba de un no-name, ci chiar despre componenta trupei HI-Q, vocea aceea feminina care te vrajeste la prima auditie.
Primul lor singel One s-a bucurat de un real succes in cluburile din toata tara. Videoclipul si niste info in plus, (daca nu ma credeti pe mine ce va spun) le gasiti mai jos.
Auditie placuta! LINK1 & LINK2

Anya feat. Jay Ko - ONE (720p) from George Deac on Vimeo.

4 comentarii:

Anonim spunea...

place ff moolt melodia...cea mai tare...\:d/\:d/

Levyany spunea...

v-as ruga sa nu postati comentariile sub forma de anonimat...va multumesc

any spunea...

si mie imi place melodia...de fapt imi place de cand am ascultat-o prima oara:x...e piesa reusita;-)

Little Miss Sunshine’s Weblog spunea...

melodia e super ok...like it..